Beata Duc
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny – w trakcie procesu certyfikacji ( Certyfikatu Psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej -PTTPB które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)).
Pani Beata jest absolwentką Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończyła 4-letnią podyplomową szkołę w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej (CBT) oraz studia podyplomowe w zakresie diagnozy, edukacji i terapii osób z autyzmem.
Posiada 13-letnie doświadczenie w pracy psychoterapeutycznej z młodzieżą i dorosłymi oraz w pracy pschoedukacyjnej z rodziną. Aktualnie prowadzi psychoterapię indywidualną dorosłych i młodzieży w nurcie poznawczo-behawioralnym, terapię par, poradnictwo psychologiczne oraz psychoedukację.
W Centrum Terapii Szczęśliwe Dzieci pomaga rodzicom w radzeniu sobie z trudnościami wychowawczymi, ustalaniu i wypracowywaniu wspólnych zasad dotyczących życia rodzinnego, diagnozuje trudności dzieci i młodzieży mierzących się z obniżonym nastrojem, niskim poczuciem własnej wartości, stanami lękowymi, nadmierną złością oraz kształtującymi się zaburzeniami osobowości. Prowadzi psychoedukację skierowaną do rodziców oraz psychoterapię młodzieży.
Swoje doświadczenie zawodowe i stażowe zdobywała w Centrum Terapii Krok po Kroku, na oddziale XIII Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Szpitali Psychiatryczncyh w Warszawie.
Uczestniczy w regularnej superwizji. Obecnie jest współwłaścicielką Centrum Terapii Mind-Harmony oraz Centrum terapii "Szczęśliwe Dzieci".
Justyna Janik-Kot
Psycholog, psychoterapeuta poznawczo - behawioralny w trakcie 4 - letniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Centrum CBT- EDU w Warszawie (ośrodek posiadający rekomendacje Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)).
Członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB). Absolwentka Psychologii ogólnej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stosowanej Analizy Zachowania (SAZ) Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Ukończyła Studia Podyplomowe z Diagnozy, terapii pedagogicznej oraz rewalidacji indywidualnej. Od kilkunastu lat pracuje również jako certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej oraz terapeuta behawioralny. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz rodzicami.
Prowadzi tearpaię indywidualną dzieci w wieku rozwojowym, terapię całościowych zaburzeń rozwoju, psychoterapię dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych a także konsultacje rodzicielskie. Pracuje z dziećmi, które mają trudności w relacjach rówieśniczych, z rozumieniem i regulacją emocjonalną, przestrzeganiem zasad społecznych, niskim poczuciem własnej wartości. Wspiera młodzież w lepszym rozumieniu siebie, mającą trudności z akceptacją, poczuciem własnej wartości, regulacją emocji.
Pracuje w podejściu poznawczo behawioralnym. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji.
15 letnie doświadczenie zawodowe w pracy terapeutycznej, zdobywała m.in. w ramach stażu terapeutyczno- diagnostycznego w nurcie terapii CBT przy NZOZ Klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej Psychomedic. W Centrum Terapii "Krok po Kroku" oraz Fundacji na rzecz dzieci z zaburzeniami rozwoju i ich Rodzin "Krok po Kroku".
Od 2013 roku związana z Centrum Terapii dla Dzieci i Młodzieży "Szczęśliwe Dzieci", Terapeutycznym Punktem Przedszkolnym " Szczęśliwe Dzieci" gdzie była dyrektorem do spraw merytorycznych. Jest współwłaścicielem Centrum Terapii Mind Harmony oraz Centrum Terapii "Szczęśliwe Dzieci".
Natalia Ploch-Bernier
Psycholożka z przygotowaniem pedagogicznym, certyfikowana analityczka zachowania BCBA, IBA; terapeutka behawioralna PLTB, wykładowczyni Uniwersytetu SWPS. Uzyskała tytuł magistra psychologii na California State University Stanislaus w USA i Uniwersytetu SWPS w Warszawie oraz tytuł magistra inżyniera Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie Bangor w Walii. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Przygotowanie Pedagogiczne oraz Zarządzanie oświatą i organizacjami pozarządowymi. Ukończyła studia licencjackie na kierunku Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Wrocławskim.
Na co dzień pracuje z dziećmi o atypowym i typowym rozwoju jako superwizorka kliniczna i terapeutka. Pełni funkcję dyrektorki merytorycznej terapeutycznego punktu przedszkolnego. Doświadczona trenerka, prowadząca warsztaty i szkolenia dla rodziców i specjalistów. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zakresu stosowanej analizy zachowania, stosowanej analizy zachowania w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, trudności w zachowaniu oraz eseju psychologicznego w języku angielskim. Szczególnie interesuje ją rozwój małego dziecka, zarówno ten przebiegający z zgodnie z normami, jak i atypowy. Głęboko wierzy, że dzieci najlepiej uczą się przez zabawę, a terapia powinna odbywać się w poczuciu bezpieczeństwa i przyjaznej atmosfery. W pracy terapeutycznej opiera się na metodach udowodnionych naukowo. Jej pasja to podróże i czytanie książek. Razem ze swoimi córkami uwielbiają czytać i odkrywać książki dla dzieci. Promuje czytelnictwo, a jej podejście jest głęboko oparte na badaniach naukowych, które jasno pokazują, jak wiele korzyści przynosi czytanie dzieciom.
Szkolenia i Certyfikaty
Patrycja Kociemska
Psycholog, pedagog, nauczyciel przedszkolny i wczesnoszkolny. W pracy terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi wykorzystuje nurt Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) oraz nurt Integracyjny łączący różne podejścia- przede wszystkim nurt terapii poznawczo-behawioralnej, systemowej i metody Racjonalnej Terapii Zachowań. Do siebie po wsparcie zapraszam dzieci, młodzież i dorosłych, którym, mogę zaoferować wiedzę i doświadczenie poparte licznymi szkoleniami i kursami (informacje o kursach i szkoleniach znajdziecie Państwo w wizytówce www.patrycjakociemska.pl), nie tylko w zakresie terapii psychologicznej, poradnictwa psychologicznego, psychoedukacji, ale także terapii pedagogicznej, terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnozy- terapii- masażu oraz Treningu Umiejętności Społecznych. Dzięki szkoleniom z zakresu terapii rodzin, pary i terapii systemowej wspieram całe rodziny i pary w osiągnięciu satysfakcjonujących ich rozwiązań. Od wielu lat jestem Dyrektorem placówek edukacyjnych, dzięki czemu jestem w stanie podpowiedzieć korzystne dla dzieci możliwości wsparcia dziecka dostępne w przedszkolu i szkole. Ta szeroka wiedza też pozwala mi dzielić się wiedzą z innymi poprzez szkolenia i wykłady, oraz jako członkini Rady Dyrektorów Przedszkoli przy Ministerstwie Edukacji Narodowej.
Zapraszam do siebie dzieci, młodzież i dorosłych zmagającymi się:
- z zaburzeniami emocjonalnymi (lęki, obniżony nastrój)
- zaburzeniami odżywiania,
- trudnościami adaptacyjnymi,
- uzależnieniem behawioralnymi oraz od substancji psychoaktywnych i elektroniki,
- niedostosowaniem społecznym dzieci i młodzieży,
- problemami z radzeniem sobie w sytuacjach kryzysowych (rozwód, konflikty rodzinne, kłopoty w pracy),
- trudnościach w budowaniu i utrzymaniu satysfakcjonujących relacji lub cierpiących z powodu innych różnorodnych problemów wywołujących stres i kryzysy.